Logga in

Vanliga frågor

Håller dokumentationen i rätten?

Ja, det som är avtalat och signerat i vårt verktyg håller som underlag i en rättslig tvist.

Hur många användare kan jag ha?

Det finns ingen begränsning på det i nuläget.

Har ni en app jag kan använda?

Vi arbetar just nu på att ta fram en app, men än så länge måste man logga in på sitt konto på nätet.

Kan jag fakturera i verktyget?

I nuläget går inte det, men den funktionaliteten är på väg.

Kan jag göra kalkyler i verktyget?

Ja, du kan enkelt göra kalkyler i verktyget och när du fyllt i en arbetsuppgift en gång, så finns den kvar.

Är TryggOffert integrerat med Fortnox?

Vi arbetar med att utveckla integration med Fortnox.

Hur skickas offerten via TryggOffert?

Offerten kommer som länk till din telefon och till din angivna mailadress.

Hur loggar jag in i TryggOffert?

Du loggar in med ditt BankID.

Är du tidigare kund kan du välja att logga in med diarienummer och postnummer. Då får du upp en ruta där du ska koppla ditt personnummer för att aktivera inloggning genom BankID. När detta är gjort kan man inte längre logga in på detta sättet.



Hur kommunicerar jag med min hantverkare?

Genom kommunikationsportalen på din sida i TryggOffert.

Hur bifogar jag bilder i TryggOffert?

Klicka på knappen ”välj filer” under Bilagor och välj från ditt bibliotek.

Hur godkänner jag ett avtal på TryggOffert?

När du är inloggad på dina sidor så kan du se dina offerter. Klicka i rutan att du förstått offerten och tryck på knappen ”godkänn”. Du länkas då till bankID och får godkänna avtalet.

Var kan jag se mitt avtal?

Ditt avtal skickas automatiskt till din angivna mail efter godkännande.

Var kan jag se fakturor från min hantverkare?

I kommunikationsportalen ser du både fakturor och betalningar.

Kan jag beställa ett extra arbete av min hantverkare?

Ja, då skriver du detta på din sida i TryggOffert och frågar efter pris från hantverkaren.

Kan jag kontakta någon om jag har frågor kring TryggOffert?

Du kan alltid maila oss på support@tryggoffert.se

Görs det en kreditupplysning på mig som kund?

Ja, vi gör alltid en kreditupplysning via CreditSafe.

Vad händer om kreditupplysningen inte blir godkänd?

Det är upp till det enskilda byggföretaget att avgöra.

Kan jag få ett uppskattat pris?

Ja, genom vår enkla kalkylhjälp får du fram ett ungefärligt pris.

Kontakta oss

Teknisk support

Har du problem med programvaran eller frågor som gäller de digitala verktygen?

teknisksupport@tryggoffert.se

Ring oss

Vi finns här för att svara på dina frågor. Mån-fre kl. 08.00-17.00


Telefon: 031-881888

Maila

Vanligtvis svarar vi på mejl inom 24 timmar på vardagar.


support@tryggoffert.se

Teknisk support

Har du problem med programvaran eller frågor som gäller de digitala verktygen?

teknisksupport@tryggoffert.se

Ring oss

Vi finns här för att svara på dina frågor. Mån-fre kl. 08.00-17.00


Telefon: 031-881888

Maila

Vanligtvis svarar vi på mejl inom 24 timmar på vardagar.


support@tryggoffert.se

Här hittar du oss

Besöksadress

Fiskebäcks Hamn 34
426 58 Västra Frölunda
Öppet kontorstider 08.00-17.00